onsdag 10. mars 2010

bursdag og sykdom



Jaja, så va æ blitt 25 da.. Ble ikke my te feiring da Emma fikk falsk krupp natt te bursdagen min, og har infeksjon i luftveian no.. Stakar lita mi e så syk. Vil ikke ha mat eller sov eller nå. Masse feber og lite søvn på oss begge :(
Håpe virkeli hu bli frisk snart, har vært nok sykdom no!

Fikk en gledelig overraskelse på døra på dagen min da, en nydelig bukett rosa fra min kjære som e på sjøen :) Slått på stortomma han no, for det va ulikt han å kom på, hehe.. Æ ble uansett råååglad!

Også fikk æ kjempefin gave fra mamman min: Peng te æ ska te Kreta på venninnetur, en benetton singlett, ei dritfin klokke, et smykke og parfyme. Hu hadd virkelig skjønt det hu da æ sa æ ønska mæ ting for MÆ, ikke mamma ting eller hus ting. Hærlig gave!
Og Emma fikk fin reisegave. Dem har vært på cruise i middelhavet nettopp, og mamma har handla te Emma vettu: Lacoste klær og benetton klær. Va bare nydeli! Glede mæ te hu ska bruk dem....


klærn te Emma :)



Buketten æ fikk av ælsklingen min :)


Rosan æ fikk av mamma ...



gaven fra mamma


sjå den fine klokka da ! Love it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar